csütörtök, február 19, 2009

Felhívás keringőre........

Cukroskatánál láttam meg ezt a top 100-as listát és miután dobtam egy kommentet kata jól fel is bíztatott a kitöltésre.Hát csak győzzétek. {Meg én is..}


Használati utasítás

vastagon szedett:amit már ettem

normál:amit még nem

piros áthúzott:amit nem is akarok enni{nálam ez csak piros lesz,mert nem tudok áthúzni.-(



  1. Ajvár-hallottam már róla.....
  2. Aszú-Csak karácsonyra
  3. Bableves csülökkel-nagyon szeretem de csak házilag füstölt csülökkel
  4. Baklava-itthon csak latsia receptje szerint
  5. Baracklekvár-Forever.Képes vagyok bevágni egy üveggel is csak úgy,magában.Persze csak a házit,amit én teszek el.
  6. Bárányhús-legvégső esetben
  7. Barátfüle-napköziben ettem utoljára,ott szerettem
  8. békacomb rántva-apukám egyszer evett{csellel vették rá}az ő élménydús elmesélése alapján nem vágyom rá
  9. Birsalmasajt-tervbe van véve már csak birsalmát kell majd hozzá szerezni
  10. Bodzaszörp-habzik és nagyon édes.Megiszom ha nincs más
  11. Borsóleves-bármikor,bárhol,rengeteg zöldséggel és frissen
  12. Bundáskenyér-az év 365 napjából 300-on ez a reggelink.Imádjuk
  13. Burek-szintén hallottam már róla
  14. Céklasaláta-jó sok köménymaggal
  15. Csalántea-bundáskenyérrel kiváló
  16. Csevapcsicsa-Most tanultam meg kimondani
  17. Csicsóka-ismeretlen fogalom
  18. Csiga-filmekben,messziről jól néz ki,de hogy megkóstolnám e?
  19. Csirkeláb a húslevesből-apukám ette míg mi gyerekek ki nem utáltuk a levesből
  20. Disznósajt-csak házi
  21. Erdei gombák-mint a borsóleves,de jöhet szárítottan is.Nagymamám felfűzte úgy mint a pirospaprikát úgy szárította
  22. Eszterházy torta-nálunk fahéjasan csinálják ezért nem szeretem és nem is vagyok hajlandó máshol sem megkóstolni
  23. Fagyasztott halrudacska-soha többet
  24. Fánk-készíteni és enni is szeretem,jó sok házi baracklekvárral
  25. Fasírt-örök klasszis,nagy kedvenc
  26. Finomfőzelék-nem ettem még sohasem,így nem tudom megmondani,hogy finom e
  27. Fokhagymás lángos,sajttal és tejföllel-szeretem azt is amit én készítek,de tiszafüreden a piacon olyat de olyat lehet kapni,hogy az megszólal.Ja és sajt meg tejföl nem kell rá
  28. Fonott kalács-nem vagyok nagyon oda érte
  29. Főtt,csöves kukorica-tiszapart,nyár,bicikli
  30. Gulyásleves-gyakori vendég
  31. Gyümölcsbor-nem
  32. Hagymaleves-pirítóssal és sok-sok sajttal
  33. Halászlé-hanyagoljuk egymást
  34. Jeges kávé-Ritkán.Nagyon jó találmány
  35. Kakashere pörkölt-amikor kakast vágok mindig tunningolom magam,hogy majd most,de a finish-ben mindig visszafordulok
  36. Káposztás tészta-csak amit a kedvesem készít.Mester benne,komolyan.
  37. Kapros tökfőzelék-soha,semmilyen körűlmények között.Na jó,ha éhenhalnék,talán.....
  38. Karalábé-legjobban a tetejét,ahol a kis levélkezdemények vannak,azt szeretem
  39. Kaszinótojás-díszletkellék,nem nagy szám
  40. Kecsketej-ha olyan íze van még csak megközelítőleg is mint a kecskesajtnak akkor rossz nem lehet
  41. Campingsajt a tömlőböl-a barátnőimmel úgy hívjuk pucusajt.néha jó
  42. Képviselőfánk-egy időben nagy rajongója voltam,mára már feledésbe merült,nem is tudom miért
  43. Knédli-ragacs,ragacs,ragacs
  44. Kocsonya-bőrke és csont ne legyen a tányérban úgy megeszem
  45. Kókuszgolyó-gyerekkori kedvenc,de úgy járt mint a képviselőfánk
  46. Kovászos uborka-nyáron,1 azaz egy darabot
  47. Körömpörkölt-nagyapám ódákat zengett róla de nagyanyám így sem volt hajlandó soha megfőzni
  48. Krémes-imádnivaló édes kis semmiség
  49. Krumplipüré-töménytelen mennyiségben

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése