hétfő, március 07, 2011

Korzikai csirkemell zöldborsós kuszkusszal



Mostanában igen rászoktam a csirkehúsra.
Eddig is szerettem,most meg nem tudom miért,jobban előtérbe került.
Valami új ízre vágytam,és a neten rá is bukkantam erre az igazán finom,a citrom miatt meglepően friss,a mustár miatt pedig kissé csípős és pikáns ízű ételre.
Hihetetlen,hogy milyen elképesztően finom és intenzív illata van a sülő citromhéjnak.
Hogy azért még tovább fokozzam az extremitást{KöBö-nek az volt.}Ottis-tól elcsentem a zöldborsós kuszkusz receptjét és azzal tálaltam.
Egyszerű étel mind a kettő,mindenféle fakszninélküli zamatos és könnyed ebéd.
Korzikai csirkemell



  • 1 db csirkemell
  • 1 db citrom{lehetőleg bio}
  • 4 ek dijoni mustár
  • 5-8 ek zsemlemorzsa
  • 5 dkg vaj
  • bors
A csirkemellet felszeleteljük.A citrom levét a mstárral elkeverjük.A sót,borsot,reszelt citromhéjat elkeverjük a zsemlemorzsával.A húst előbb a citromos mustárba,majd a fűszeres morzsába forgatjuk.A felforrósított vajon oldalanként 4-4 percig sütjük.

Zöldborsós kuszkusz
  • 2 dl kuszkusz
  • olaj
  • 25 dkg zöldborsó
  • 1 citrom
  • 1 fej hagyma
  • 5 dl húsleves
A z olajon megpároljuk a hagymát.felöntjük a húslevessel,beletesszük a zöldborsót és puhára főzzük.Hozzáöntjük a kuszkuszt és a citrom reszelt héját,majd lefedjük és lehúzzuk a tűzről.30 percig állni hagyjuk.Majd villával fellazítjuk és hozzákeverjük a citromlét és ízlés szerint sót.









  •  







7 megjegyzés:

  1. Extrém finom lehetett, én szívesen ebédeltem volna nálad. Recept megvéve, köszönet érte.:)

    VálaszTörlés
  2. Hozzám is jöhetne, márcsak azért is, mert én még kuszkuszt nálunk az üzletekben soha sen láttam, pedig figyelek ám rendesen.


    Nagyon gusztusos és biztos finom is lehet.

    VálaszTörlés
  3. Belly! Már nagyon kíváncsi vagyok a vacsoraajánlatodra a játékba :))))

    VálaszTörlés
  4. Ezt a receptet elvittem,tökéletes,a kuszkuszt pedig imádom,és a zöldborsós variáció még nem jutott eszembe.Örülök,hogy rátaláltam.Előbb utóbb mindenhová odaér az ember lánya.

    VálaszTörlés