péntek, március 11, 2011

OVCS 5-Kávés-étcsokoládés Panna cotta



Kutya és konyha zseniális kezdeményezését szerintem már nem kell elmagyaráznom.
Az OVCS{online vacsoracsata}jött,látott,győzött,többek közt engem is.
Amit most ajánlok nektek,az az édes kis semmiség kategóriába esik,bár némi karakteres ízfelhangja igencsak van.
Őt sem kell nagyon bemutatni.
Dolce Vita kissé átdolgozott receptje.
Fogadjátok szeretettel a csokis-kávés panna cottát és szavazattok rá Autumnál.
És hogy miért?
Mert édes,lágy,remegős,tömény,karakteres,ízléses finomság.


Kértek?


Kávés-étcsokoládés panna cotta

  • 4 dl zsíros tejszín
  • 2 dl zsíros tej
  • 7 dkg cukor
  • 10 dkg étcsokoládé
  • 1 ek darált kávé
  • 1 ek vaníliakivonat
  • 3,5 lap zselatin
A tejszínt és a tejet összekeverem és felolvasztom benne a csokoládét,valamint a kávét.Amikor a csoki felolvadt és felforrt a tej,leveszem a tűzhelyről és belekeverem a zselatint,felolvasztom benne.
Kicsit lehűtöm,majd formákba teszem és 4-5 órán át hűtőben érlelem.









6 megjegyzés:

  1. Belly! Feltettem a blogra és nagyon-nagyon szeretem! Kérek! :)))
    Hajrá Belly!

    VálaszTörlés
  2. Ez nagyon szép lett! Már kétszer én is próbálkoztam vele, de valahogy nem lett az az igazi, selymes csokikrém.

    Szóval, minden elismerésem!

    VálaszTörlés
  3. Ez mennyei lehet! Mentem szavazni! :))

    VálaszTörlés
  4. Autumn!
    Köszi!:-)

    Puszedli!

    Ha jó és pontos a recept,gyerekjáték az egész.És nagyon-nagyon köszönöm!

    Bianka!

    AZ VOLT!

    Szemirámisz!

    Köszönöm!

    VálaszTörlés