vasárnap, szeptember 12, 2010

Görögdinnyesaláta


A saláta még jóval azelőtt készült,hogy Lőrinc belecsintalankodott volna a dinnyébe.


Valahogy mindig terveztem,hogy elkészítem,de persze a legalapvetőbb dolgok fogytak el{vagy a sajt,vagy a dinnye}mire elhatároztam magam.


Mindenesetre Stahlnak igaza volt,amikor az egyik szakácskönyvében egekig magasztalja a dinnyét  fetasajttal falatazó bolgár táborparancsnokának ízlését.


Valóban nagyon finom,édes és sós,enyhén csípős és savanykás saláta.


Szóval olyan igazi finomság,pár perc alatt összedobható semmiség,mely lehet köret vagy könnyed ebéd/vacsora.





Görögdinnyessaláta

  • 50 dkg görögdinnye,felkockázva
  • 20 dkg fetasajt,felkockázva
  • 1 közepes fej hagyma{lehet lila is}apróra vágva
  • 2 ek citromlé
  • 4-4 szál petrezselyemlevél és mentalevél apróra vágva
A dinnyét a hagymával,sajttal óvatosan összekeverjük,hozzáöntjük a citromlét,megszórjuk a menta és zöldséglevéllel,szintén óvatosan összekeverjük,hogy semmi ne törjön,majd hűtőben jól behűtjük tálalás előtt.







5 megjegyzés:

  1. Nagyon kíváncsi lennék milyen az íze, nagyon guszta

    VálaszTörlés
  2. Jöttem a rétesért, de ma dinnyét eszünk, látom!:-)) Nem baj, istenien néz ki ez is!:-))

    VálaszTörlés
  3. Már többször halottam róla, de még soha nem mertem kipróbálni.Nagyon guszta, veszek dinnyét(még szerintem jó) és már csinálom is.:)

    VálaszTörlés
  4. Láttam a tv-ben is hasonlót, de félek kipróbálni. Viszont a Tied annyira guszta!

    VálaszTörlés
  5. Bianka!

    Nagyon finom,tényleg.Próbáld ki.

    Andi!

    Ne félj,lesz rétes :-)

    Gizi!

    Megyek majd,megnézem,hogy ízlett :-)

    Ami!

    Én is félve álltam neki,de meglepően finom.Próbáld ki,meglátod!

    VálaszTörlés