péntek, június 12, 2009


ChefVikitől kaptam a kérdést,hogy áruljak el magamról 7 titkot.Írtó nagy munka elé állított,nehéz volt összekaparni ennyi mindent magamról.Hát akkor lássuk.

1.Kamaszkoromban komolyan írónak készültem,jelentkeztem vers,mese,novella stb.pályázatokra,volt hogy nyertem.Anyám viszont nem tartotta biztos megélhetési forrásnak és nagyobb-véresebb csatározások után az egészségügy felé voltam kénytelen orientálódni.Viszont a fiókom és a fejem még mindig tele van történetekkel,jellemrajzokkal,nevekkel,rímekkel....

2.Középiskola 3-ik osztályában megbuktam matekból.Le is zártak,megegyeztünk a matektanárral,hogy nyáron találkozunk.Hogy mégsem ez lett a vége,az az ofőmnek köszönhető,kikönyörögte,hogy a tanár adjon még egy esélyt.Adott.2 hét alatt kellett bevágnom 3 év anyagát és átfogó,amolyan házi vizsgát kellett nála tennem.Sikerült.Viszont a matekot egy életre megszerettem,4-ikben színtiszta 5-ös voltam,a dogákat 3 perc alatt,szinte gondolkodás nélkül oldottam meg,a matektanár szerint hihetetlen voltam.Azóta hiszem,hogy ha valamit akarok,akkor az megy is.

3.Fogorvoshoz kíséret nélkül be nem teszem a lábam.Ez egy szörnyű iskolafogásznak köszönhető,aki enyhén szadista hajlammal rendelkezett.Addig furta a fogad amíg nem fájt{gondolom idegig ment},én meg egy szerencsétlen pillanatban megmozdultam,na ekkor a működő fúróval a fogamban jó erősen visszanyomott a székbe.Azok után a hangok után,amiket én akkor kiadtam egyetlen gyerek nem volt hajlandó bemenni hozzá és nemsokára el is távolították a munkahelyéről,igaz azért mert súlyos alkoholista volt,meg több panasz is érkezett rá.Viszont valaki kell hogy ott legyen velem fogfúrásnál,mert 2x is előfordult hogy minden előjel nélkül,egyszerűen megfogtam és eltoltam az orvos kezét a működő fúróval együtt,1x szét is nyírtam a számat,össze kellett varrni.Ezért jobb ha inkább valakinek kékre szorongatom a kezét.

3.Nyomtatott betű mániás vagyok.Mint a drogosnak úgy kell az újság,a könyv.Mindegy miről szól,elolvasom,kisilabizálom.A napi,heti újságok megvétele kötelező,pedig többször megígértem a férjemnek,hogy majd a neten olvasom a híreket.2 napig bírtam,aztán rohantam az újságoshoz.De volt olyan is,hogy KöBö a Sejtbiológia II.900 oldalnyi irományával kapott rajta.Jóformán semmit nem értettem belőle,de 2 x végigolvastam.

4.Kisgyerekként azt hangoztattam,hogy nekem négy gyerekem lesz és el is határoztam,hogy hogy fogom őket hívni.Sőt a pontos sorrendet is meghatároztam.2 lány,2 fiú.A nevekből a mai napig nem engedek,bár a férjem szerint szörnyűek,szerintem meg különlegesek:-D.Az első lányomat Heidinek fogják hívni,a fiamat pedig Kristófnak{Kristóf Izraelnek,hogy pontosak legyünk}
Eddig a babaprojectünket még csak félig sikerült megvalósítani,de egyszer végig fogunk menni az úton.

5.Mindezekből következik,hogy javíthatatlan optimista vagyok,a tragédiák és szerencsétlenségek nem törnek meg,csak néha gondolkodok el azon,hogy mi lett volna,ha........Ilyenkor pár napig nem lehet beszélni velem,mert nagyon magam alatt vagyok,de eddig még mindig sikerült kirángatnom magam,de nagy szerepe van ebben az én KöBöm-nek is.

6.A férjem.Ő skorpió,én vízöntő.A legrosszabb párosítás állítólag,állandóan marnunk kellene egymást.Az igaz,hogy a legkisebb nézeteltérésen is késhegyre menő vitákat tudunk lefolytatni,de utána csak egymásra nevetünk és szent a béke.

7.Szélsőséges smink és hajpárti vagyok.Amíg meg nem ismertem a férjem,a lila rúzs,sárga szemhéjfesték alapfelszerelés volt számomra,valamint a tüsi,vörös haj.Most már csak nagyon ritkán sminkelek,de nosztalgiával gondolok arra az időszakra és néha felkenek egy kis lila rúzst:-D


8 megjegyzés:

  1. Hát az a rúzs, ott az első képen... Hát az valami brutál gyönyörűűűűűűűű! Jesszusom, de szép.
    Fogorvos: én már próbálok úgy viselkedni, mintha felnőtt lennék, de úgy be vagyok tojva, hogy... szóval, megértelek. Én egyszer megharaptam egy fogorvost. Nekem is fájt és mivel nem hagyta abba, ráharaptam a kezére. :D

    VálaszTörlés
  2. Belly, nem is tudlak elképzelni tüsi hajjal, lila rúzzsal és sárga szemhéjfestékkel, azért megnéztelek volna egyszer így. Nincs erről a korszakodról kép?
    Elküldhetnéd.

    VálaszTörlés
  3. Csupa titok és meglepetés :) S gondolom, bőven maradt még a tarsolyban :)
    Postolhatnád néha egy-egy írásod a blogon, szerintem mások is szívesen olvasnák.
    A lila rúzst és a nyomtatott betűket én is szeretem :)

    VálaszTörlés
  4. Belly, én szívesen olvasnám a történeteidet! Miért nem vágsz bele?

    Ami veled történt, teljesen érthető, hogy félsz a fogdokitól! Én is félnék.
    A sminkes részen jót kuncogtam:)

    VálaszTörlés
  5. Köszi, ezt tök jó volt végigolvasni!

    1. Dettó. Az iskolát mindig én képviseltem mindenféle szavalóversenyen, tanulmányi versenyen, középiskolában pedig én vezettem a városi sportcsarnokban a szalagavatókat, ballagásokat a sulinak. De szép évek voltak!

    Matek. Középiskolában 3. osztályban majdnem megbuktam első félévben, előző 2 évben szinte semmit nem tanítottak nekünk, nem volt mire építeni. Új tanár, kőkeményen, s addig-addig, hogy ötös lettem :-) Na jó, matek szigorlat után bementem a templomba, és lenyomtam egy imát :-)) Hármas lett - elsőre!

    A neveken kb. a 2. vagy a 3. randinkon megegyeztünk... 17 voltam, Zuram 21. Nevén nevezzük azóta is a gyereket, lehet ez a baj?

    Smink nélkül egy lépést sem :-D

    VálaszTörlés
  6. Szepyke!

    Egyet sajnálok csak,hogy az a szép piros száj a képen nem az enyém:-D.Tegnap én is megharaptam az orvost,de szerencsére nem nagyon:-D

    Noémi!

    Bezony,bezony!Volt még rózsaszín száj,sötétkék szemhéj,barna rúzs piros szemhéj,fekete rúzs lila szemhéj,égővörös száj,világoszöld szemhéj korszakom is,a hajam az mindig vörös volt,de most már hosszú.Ha Ildikót megkérdezed,ő igazolni fog.Amikor abbahagytam,a betegek reklamáltak,hogy hol maradnak a színek.Tetszett nekik:-D

    Garffyka és citromfű!

    Most már elmúlt belőlem az az exhibicionizmus,legalábbis azt hiszem.De ha gondoljátok néha felteszek egy-egy történetet.Legfeljebb ha nem tetszik senkinek,törlöm:-D

    Viki!

    Ennyi véletlent.....
    És ne hidd,hogy a névadás a baj.Nem baj,ez jó és természetes és igenis álmodozni kell róla és hinni benne.{ha tudnád én mennyi jelre fogtam rá,hogy az volt a baj,nevetnél.De akkor és ott komolyan gondoltam.}

    VálaszTörlés
  7. Belly hiszek neked, amúgy Idikót szerintem már el sem érném.
    A névadás nem baj, nekünk is megvolt a tarsolyunkban egy fiú és egy lány név, úgy hogy első gyereknél nem volt kérdés a név, a másodiknál már kerestük a lány nevet, a fiú még meg volt, és azóta is megvan, de fiú nem érkezett hozzánk.

    VálaszTörlés
  8. Belly,
    én szeretném elolvasni, miket írsz!!!
    Én is félek a fogdokitól-pedig van már jó, megbízható, de akkor is parázok:)
    Imádom a szép sminkeket!!!
    Könyv nélkül soha-sehova:))Nap nem telik el nélküle!!

    VálaszTörlés