vasárnap, június 21, 2009

Tökfasírt

Gyerekkoromban a hóvégi szűkös anyagi kereteknek köszönhető finomság volt.Most megint elővettem,mert ki kell takarítani a mélyhűtőt,jön az idei tök.Anyu szokta még cukkiniből és keveri hússal is.Az elkészítési módja ugyanaz mint a rendes fasírtnak,csak a tököt le kell darálni és egy kis vegetával állni hagyni,majd kinyomkodni,a többi lényegében változatlan.

Update:A fasírt keverési arány nálunk úgy néz ki,hogy 50 dk húshoz 1 kg kenyeret adunk,a töknél is így járunk el,tehát szerintem ezért van olyan kinézete,mintha húsból lenne.

4 megjegyzés:

  1. Ugyanúgy néz ki, mintha húsból lenne! Klassz!!!
    Cukkiniből már én is csináltam, szeretjük!

    VálaszTörlés
  2. Öööö... izé... Engem pedig a Tökellenes Konyhákért Bizottság elnökeként tartanak számon, de ez tényleg úgy néz ki, mintha köze se lenne a tökhöz. :) Gratula hozzá!

    VálaszTörlés
  3. Pedig,eredeti,százszázalékos,kiskerti tök:-D

    VálaszTörlés