vasárnap, június 06, 2010

Olasz sajtos-fokhagymás hústorta


Férjemmel kipakoltuk a mélyhűtőt egy nap és mit találtunk?
Úgy van!
Csirkehúst.
Hogy széplelkű férjem is megegye,darált formában akartam elkészíteni.
Hogy mégse hagyományos fasírt legyen-pedig azt is szeretjük-kipróbáltam ezt a receptet.
Igazából attól-is-olasz stílusú,hogy ketchup van a tetejére kenve,azt azonban meg én nem szeretem,így kompromisszumos megoldásként reszelt parmezánnal elkevert tejföl került a tetejére.
Ha már olasz......




Sajtos olasz,fokhagymás hústorta
  • 1/2-1 csésze zsemlemorzsa
  • 4 ek reszelt parmezán
  • 5 ek szárított petrezselyem
  • 2 ek préselt fokhagyma
  • 1/2 tk só
  • 1/2 tk őrölt bors
  • 2 tojás
  • 1 kg darált hús
Dolgozzunk össze mindent,inkább  ne legyen széteső,de ne is legyen túl száraz.Ha száraz,adjunk hozzá vizet,ha darabos,adjunk még hozzá morzsát.Nyomkodjuk sütőpapírral bélelt tepsibe.Kenjük le zsírral,majd ketchuppal-vagy amivel szeretnénk-és süssük szép pirosra.


8 megjegyzés:

  1. Csirke is, meg fokhagyma is, megkóstolnám, nagyon guszta!:-))

    VálaszTörlés
  2. Hű micsoda finomság, milyen kis gusztusos összeállítás

    VálaszTörlés
  3. Nekem ez igy tetszik, ahogy van. Mi is jobban szeretjük a sajtot a tetején :) Jöhetne is most egy jó nagy adat :))

    VálaszTörlés
  4. Finom lehet, én csirkés vagyok, úgyhogy jöhet! :)))

    VálaszTörlés
  5. Én még soha nem ettem hústortát, de ez olyan gusztának néz ki, hogy ki fogom próbálni!!!
    Gratu!!!

    VálaszTörlés
  6. Parmezán meg tejföl a tetején-király!!! Kérek!!!!

    VálaszTörlés
  7. Higgyétek el,tényleg finom és a parmezánnal még jobb.Imádom a sajtokat.

    VálaszTörlés