szerda, április 15, 2009

Sonkás,sindlinges laskatészta


A húsvéti sonka maradékát direkte erre a célra tettem félre,mert már szerettem volna kipróbálni a sonkás kockát sonkával{eddig füstölt párizsival készítettem}Legelőször akkor ettem ilyet,amikor gyakorlaton voltam és lehetett étkezni az üzemi konyhán.Nagyon finom volt és teljesen ismeretlen számomra de szerencsére ott volt Tündike,az osztálytársam aki rögtön le is diktálta a receptet,mondván ő gyakran készíti lavórszám.Azóta örök kedvenc és higgyétek el,hogy füstölt párizsival sem utolsó.Most legalább snidlingimádatomat is kiélhettem,nagyon passzolt hozzá.És hogy miért laskatészta?Kicsit lusták voltunk ma és nem volt kedvünk a boltig elslattyogni,hogy vegyünk fodros nagykockatésztát.Igy{KöBö legnagyobb bánatára}az ő saját kezűleg gyúrt borsos lebbencstésztáját használtam.{sszúgyis lesz még alkalom gyúrni.}

Sonkás,snidlinges laskatészta

  • kb.50 dk főtt,füstölt sonka apró kockákra vágva vagy darálva{a parizert le kell reszelni a káposztareszelőn}
  • 1 nagy poharas tejföl
  • 1 csokor snidling
  • 1 tojás
  • bors
  • szükség esetén só

Ezeket összekeverjük és a kifőtt tésztával összeforgatjuk.Lehet lábosba vagy tepsibe tölteni,a tetejére reszelt sajtot szórni és úgy megsütni vagy vajastésztakéregben megsütni.



4 megjegyzés:

  1. Belly, csak nem Te is vendéglátóba jártál, és üzemi konyhán gályáztál nyáron 1-1 hónapot? :-))

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Bár odajártam volna:-D.Nem volt olyan szerencsém.Eü.végzettségem van és az üzemi konyha a Máltai Szeretetszolgálatnál volt{ez volt az egyetlen hely ahol ránk is gondoltak valamilyen szinten}

    VálaszTörlés
  3. Snidlinggel extra fini lehetett!!!

    VálaszTörlés