szerda, április 29, 2009

Daráltmáj-szelet


Jelentem,megjelentem!Péntek reggel arra ébredtem,hogy a képernyőn egy nagy,piros stoptábla virít,egy szöveg kíséretében miszerint számlatartozás miatt beszüntették az adást.Az embert rögtön elkaptam és beleástuk magunkat 6 év csekktengerébe.Röpke 1/2 óra alatt meg is lett mind a 18 csekkbizonylat,köztük az ominózus darab is,mely feketén-fehéren mutatta,hogy NINCS tartozásunk.Telefon a központba.Küldjek e-mailt,majd foglalkoznak velem.Elbattyogtam a könyvtárba,feladtam a levelet és vártam..és vártam...és vártam.Egyre dühösebb telefonálgatásokra is csak semmitmondó válaszokat kaptunk,majd foglalkozik velünk a számlaosztály,de nem ígérik,hogy gyorsak lesznek.Na itt durrant el az agyam!Mi az,hogy nem lesznek gyorsak?Végül is különböző hatóságok meglátogatásának emlegetésével zártam a tegnapi beszélgetést és láss csodát!!!Ma amikor felkeltem és bekapcsoltam a gépet,mi fogadott?Hát a NET!!!De se egy e-mail,hogy elnézést a hibáért vagy esetleg bocs a kényelmetlenségért.Hiába ez még mindig Magyarország!
Mostantól kicsit több sós és édes süti,nyalánkság lesz fent,mert elkezdődött számunkra is a grill és bogrács szezon.Ma is bográcsoztunk de a séf úrnak sok teendője torlódott mára össze,így csak délután tudtunk kint főzni.Addig is,hogy éhen ne haljunk,csináltam egy kis daráltmáj-szeletet,amit gombócosítottam a gyorsaság végett.

Daráltmáj-szelet

  • 1 fej hagyma
  • kevés vaj
  • 30 dk darált máj
  • 30 dk nyers burgonya
  • 1 kk só
  • 1 mk őrölt bors
  • 1 ek petrezselyemzöld apróra vágva
  • 1 tojás

Az apróra vágott hagymát kissé megpirítjuk,a durvára reszelt burgonyával és a fűszerekkel együtt a májhoz adjuk.Hozzáadunk még egy tojást,korongokat formálunk a masszából és lassú tűzön,serpenyőben,vajban kisütjük{Durrogtat,mint a fene:-D}

{Bokor Judit receptje}

Köret pedig Limara sós kiflije volt:-D



1 megjegyzés:

  1. De jól hangzik!

    Nálunk is beindult a kerti élet, hosszú hétvégére bográcsozást tervezünk :-)

    Abcug a szolgáltatóra!

    VálaszTörlés