vasárnap, szeptember 13, 2009

Hálás örömeim

“Utolsó leheletemmel is köszönöm a sorsnak, hogy ember voltam, és az értelem szikrája világított az én homályos lelkemben is. Láttam a földet, az eget, az évszakokat. Megismertem a szerelmet, a valóság töredékeit, a vágyakat és a csalódásokat. A földön éltem és lassan felderültem. Egy napon meghalok: s ez is milyen csodálatosan rendjén való és egyszerű! Történhetett velem más, jobb, nagyszerűbb? Nem történhetett. Megéltem a legtöbbet és a legnagyszerűbbet, az emberi sorsot. Más és jobb nem is történhetett velem.”

(Márai Sándor: Füves könyv – Önmagamról)

Trinity és Torkos kuckó érdeklődött aziránt,hogy minek tudok örülni,mik azok a dolgok amiért hálát tudok adni nap mint nap.

Tudok örülni annak,hogy van egy társam.Nagyon sokáig azt hittem nem vagyok szerethető,de ő meglátott valamit bennem és úgy gondolta együtt könnyebb lesz.Igyekszünk azzá tenni a napokat.

Tudok örülni a pillanatoknak.Nagyon nehezen ment,de most már eljutottam oda,hogy annak is tudok örülni,hogy kinyitom a szemem reggel.

Tudok örülni annak,hogy a net és általa a blogom olyan jó dolgokat tud nekem adni,mint barátok,ismerősök esetleg sorstársak.Nagyon nehezen ment megbízni az emberekben de most már sokkal nyitottabb vagyok.

Tudok örülni annak,hogy olyan életet élek ami nekem jó.Ez nem azt jelenti,hogy nincsenek gondjaim,de nagyon sok mindenki-minden segít abban,hogy elinduljon egy nap.Nagyon nehezen ment ennek a kialakítása és ennek nem anyagi{az is szerepet játszik,de nem lényeges}háttere van,hanem lelki áthangolódás.

Tudok örülni az állataimnak,a tőlük kapott feltétlen bizalom és szeretet csak nekem szól,érdek nélküli és nincs benne irigység.

Tudok örülni annak ha más örül,még jobban ha én vagyok jókedvének okozója.

Tudok örülni annak ha kapok,de nem várom el,és tudok örülni annak,ha adhatok DE csak annak akiről azt gondolom feltétlen megérdemli és nem biztos hogy családtag vagy barát,lehet az egy egyszerű,ismeretlen ember is aki csak segítséget kér.Ha viszont elvárják tőlem,hogy adjak,mert az kötelességem,annak nem örömmel teszek eleget.

Várom Kiskukta,Egycsipet,Citromfű és Andi írásait arról,hogy ők minek tudnak örülni avagy hálát adni nap mint nap.



10 megjegyzés:

  1. Ezek közül sok apróságnak tűnik, de valójában ez az életünk....Tetszik!

    Nem hiszed el: 2 idézet között haboztam tegnap- Máraié volt az egyik,amit te írsz, Müller Péteré a másik. Nagyon szép sorok...

    VálaszTörlés
  2. Szép idézet! Még jó, hogy az ember meglátja azokat a dolgokat, amiknek tud örülni. Sokszor nem is vagyunk tudatában annak, hogy lehet sok kicsi apró dolognak is örülni. Csak akkor vesszük észre, mikor összeírásra kerül. Üdv. Mária

    VálaszTörlés
  3. Trin!
    Igen,így van.Az apró örömök adják az éélet értelmét és elviselhetőségét csak meg kell látnunk mindenben a jót.
    Te nem fogod elhinni,de a másik idézet amin gondolkodtam egy Müller Pétertől való volt de nem az ami neked,más.Aztán ezt gondoltam jónak.
    Mária!
    Nagyon jól látod a dolgot.

    VálaszTörlés
  4. Szép volt, és jó volt olvasni!

    VálaszTörlés
  5. Gyönyörű az idézet,hamarosan válaszolok,köszönöm szépen!

    VálaszTörlés
  6. Szép volt, jó volt olvasni! Köszönöm, hogy rám gondoltál! Hamarosan válaszolok.

    VálaszTörlés
  7. Nagyon jó volt olvasni a soraidat :-)

    Igen, az maga az ÉLET!

    VálaszTörlés
  8. Most jut eszembe,nekem a "Színezd újra" a csengőhangom.

    VálaszTörlés
  9. Szép lista :) és nagyon köszönöm a kérdést, hamarosan megválaszolom. :))

    VálaszTörlés
  10. Jók ezek a játékok, hiába ismertük egymást jópár éve személyesen, mégis lassan rájövök, hogy szinte semmit nem tudtunk meg egymásról...eddig, de most már egyre többet. Szóval örülök a krédésnek, gondolkodom kicsit aztán írok én is.

    VálaszTörlés