péntek, december 04, 2009

Ananászos céklasaláta



Kérem szépen ez nagyon szuper-finom kis saláta.Egy újságból lestem el a receptjét,fogalmam sincs már melyikből.Ott vacsorára ajánlják egy kis hagymás-vajas bagettel.
Ellentétes ízvilág,pont nekem való és minden alkatrész megtalálható benne amit szeretek.Kivéve egyet{mármint nem található és nem tudom,hogy szeretném e}.
Ez pedig az ánizspor.
Még soha az életben nem találkoztam vele.Pedig jó lenne,mert van egy szuper ánizsos keksz receptem és nincs.


Ez a saláta annak ellenére,hogy ananász és ananászlé van benne nem édes,hanem édes-sós,enyhén csípős-savanykás és a halnak,valamint a zabpehelynek köszönhetően nagyon laktató.


Nemcsak vacsorára,hanem ebédre önnállóan,egy szelet kenyérrel vagy valami nagyon finom sült mellé mint köret is megállja a helyét.




Ananászos céklasaláta

  • 1 doboz darabolt ananász
  • 20 dkg főtt cékla{lehet savanyúság is lecsepegtetve}kockákra vagy csíkokra vágva
  • 2 konzerv szardínia darabolva
  • 2 ek almaecet
  • 1/2 tk cukor
  • 1 ek zabpehely
  • bors
Az ecetet elkeverjük 6 ek ananászlével,majd sóval,borssal és cukorral ízesítjük.A saláta előkészített hozzávalóit jól öszekeverjük az öntettel és a zabpehellyel,majd hűtőben min.1/2 óráig érleljük.


Isteni színe van és főleg az íze......









8 megjegyzés:

  1. De jó ötlet! és tényleg csodás színe van! :)
    Ánizsport sztem csinálhatsz magad is: vegyél csillagánizst, szedd ki a magokat és mozsárban törd meg! Hm?

    VálaszTörlés
  2. Megall az eszem!
    A ceklat szeretem, az ananaszt kevesbe, de a ketto kombinaciojara rem kivancsi vagyok.
    Nem vagyok teljesen meggyozodve, de anizsport lehet itt kapni, ugyanis ezelott egy fel oraval ajanlotta apam, hogy ad nekem :)

    VálaszTörlés
  3. Á, szóval hal is van benne! Nagyon komplett és pikáns saláta!!!

    VálaszTörlés
  4. Ancsika!
    Köszi!

    Én is gondoltam erre,de nincs csillagánizs.Hátha Trin tud szerezni valahonnan.

    VálaszTörlés
  5. Edit!

    Ne álljon meg{megáll az eszem,ha eszem:-))))))}
    Próbáld ki.

    JJJaaaaaaaa,így könnyű ánizsporhoz jutni:-)

    VálaszTörlés
  6. Trin!
    Igen,nagyon fini:-)

    Kiskukta!
    Köszi.

    VálaszTörlés
  7. Belly,
    épp tegnap hallottam, hogy egész csillagánizs nagy zacsival 500.-ft-ért a virágboltokban(!!!!!) van...
    Port én sem láttam, sajna...Mozsár kell:))

    VálaszTörlés