csütörtök, május 28, 2009

Csőben sült spárga

Hát azt hiszem,hogy ez az étel a ronda,de finom kategória határát súrolja,de akárhogy próbálkoztam a fotózással,nem sikerült egy pofásabb kép róla:-D.Az íze azonbam mindenért kárpótolt.

Csőben sült spárga

  • 1 csomag spárga
  • 1 nagy doboz tejföl
  • bors
  • 10 dk reszelt edámi sajt
A spárgát megtisztítjuk és enyhén sós,ecetes,cukros vízben megfőzzük.Lecsorgatjuk,addig összekeverjük a tejfölt,a sót,a borsot és a reszelt sajtot.Tepsi aljára kevés mártás,ezen elrendezzük a spárgát,erre a mártás többi része és már tolhatjuk is a sütőbe,hogy szép pirosra süljön.

Egyszerű de nagyszerű!!






2 megjegyzés:

  1. Nincs ezzel a képpel semmi baj, máris megkívántam... :D

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Én meg azt hittem,hogy úgy néz ki mint egy adag frissen sült oldalas:-D{de már sajna elfogyott,törhetem a fejem újabb spárgarecepten:-D}

    VálaszTörlés