csütörtök, március 05, 2009

Hűtős Lángos


A mai reggelink.Valami fokhagymás dologra vágytunk mind a ketten,mert már 3 napja bedugult,vörös orral,lüktető fejjel járkálunk ki-be,dolgozni és egyébként.Tegnap este gondoltam egyet és bedagasztottam a tésztát{persze rögtön ki kellett sütni 3 darabot vacsorára.KöBö gyomra nagy úr ám!}és reggel,kis gombócokat szaggatva,kézzel csak úgy kihúzogatva,kisütöttem a lángost.Rengeteg fokhagymát ettünk hozzá,a vámpírok már a sarokról visszafordultak,ha épp fel nem dobták a bakancsot tőle.Saját főzésű kakaóval tettük ideálissá a reggelinket.
Hűtős Lángos
  • 1 kg liszt
  • 500 ml tej
  • 1 kis poharas tejföl
  • 1 db tojás
  • 1 ek.só
  • 3 dk élesztő
  • csipet cukor

Én mindent egy tálba öntöttem és csak úgy kézzel bedagasztottam.Az élesztőt és a csipet cukrot elkevertem a tejföllel,úgy adtam a liszthez.Betettem a hűtőbe letakarva.Másnap reggel lisztes kézzel{mert egy kicsit ragad}kis gombócokat szaggatok,kihúzom minden irányba és bő,forró olajban kisütöm.A mi lángosunk nem sokkal nagyobb egy fánknál,de mi így szeretjük.A feltét pedig ízlés dolga.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése