csütörtök, március 05, 2009

Tárkonyos Apróhús




Soha nem készítettem még tárkonyos ételt,nem azért mert nem is akartam,csak valahogy így alakult.Ma azonban nagyon szép,friss húst láttam meg a hentesnél és gombhoz a kabátot keresve akadtam rá erre a régen,isten tudja honnan kimásolt receptre.Nagyon finom,szaftos lett és biztos hogy fog még szerepelni nálunk.

Tárkonyos Apróhús

  • 80 dk sovány sertéshús
  • 1 fej vöröshagyma
  • 3 gerezd fokhagyma
  • olaj
  • 2 dl tejföl
  • bors
  • késhegynyi majoranna
  • kiskanálnyi szárított tárkony
  • 2 db babérlevél
  • késhegynyi erős paprika
  • 2 kiskanál paradicsompüré
  • csapott kiskanál pirospaprika

Kisujjnyi darabokra vágjuk a húst és a finomra vágott hagymával,aprított fokhagymával együtt megpirítjuk.Meghintjük a pirospaprikával,hozzáadjuk a többi fűszert és annyi vízzel öntjük le,hogy ellepje.Puhára pároljuk a húst,majd zsírjára lesütjük és a tejföllel elkeverve,már csak melegítve,de nem forralva,tálaljuk.Tetejére tárkonyt szórtam.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése